عمل اسمایل چشم چیست
دکتر محمد باقر رجبی- فوق تخصص شبکیه جراح و متخصص چشم
کلینیک رتین
یک شنبه 12 اسفند 1397برچسب:, :: 20:54 :: نويسنده : dr rajabi

امروزه روش های زیادی برای درمان عیوب چشم و ضعف بینایی وجود دارد که شما را بی نیاز از عینک و لنز می کند. روش های ابداع شده با ایجاد تغییر در شکل قرنیه، باعث اصلاح عیوب انکساری چشم می شوند. این روش ها شامل لیزیک، لازک و آخرین نسل از جراحی های اصلاح دید رلکس اسمایل است؛ که در زیر به معرفی بیشتر آن می پردازیم.

عمل اسمایل چشم

آشنایی با عمل اسمایل چشم

در طول یک دهه گذشته چشم پزشک با استفاده از عمل لیزیک چشم، لایه ی بسیار کوچکی از بافت قرنیه به وسیله یک تیغ فلزی ریز برش داده و جمع می کرد تا به لایه های عمیق قرنیه دسترسی پیدا کند. در این روش از دستگاه بسیار دقیقی به نام میکروکراتوم استفاده می شد.

ولی از سال 2004 به بعد با استفاده از لیزر فمتوسکند در عمل لیزیک توانستند بافت قرنیه را بدون اینکه اطراف قرنیه آسیب ببیند در سطح مولکولی جدا نمایند. اما روش موفق تری که امروزه رایج است عمل اسمایل چشم است. عمل اسمایل چشم جدیدترین روش جراحی برای رفع عیوب انکساری نزدیک بینی و آستیگمات با استفاده از لیزر فمتوسکند است

 این عمل برای افرادی که خشکی چشم دارند نسبت به عمل لیزیک نتیجه بهتری دارد. این جراحی با نام اسمایل به معنی خارج کردن لنتیکول با برش کوچک، از روشی به نام ریلکس به معنی خارج کردن عیوب انکساری گرفته شده است.

جهت مطالعه ادامه مطلب به لینک زیر مراجعه کنید :

عمل اسمایل چشم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها
  • ساعت دیواری
  • صابون شترمرغ
  • اسپرت اریو
  • اپشن اریو z300
  • کادو تولد

  • تبادل لینک هوشمند

    برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان دکتر محمد باقر رجبی- فوق تخصص شبکیه جراح و متخصص چشم و آدرس retinclinic.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 29
بازدید کل : 7078
تعداد مطالب : 130
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1